1999 Volkswagen T4 Mixto: 88Le-s, ezzel utazunk a bemutatók különböző helyszíneire. Kényelmesen elférünk benne, még úgy is, hogy a két nagy motor pihen a raktérben. Rengeteg szerszám és felszerelés is helyet kap benne, sőt még a sátor is ebben utazik velünk. Temared 260 utánfutó: Hosszas válogatás után vásároltuk meg ezt az utánfutót. Az elsődlegesszempont az volt, hogy könnyű legyen, ami mellé ráadásul nagy rakfelület is társul.

127 LE-s, Pepe első király kategóriás gépe. 2008-ban vásárolta angilaliból, patika állapotban. Magyar rendszámot sose látott! Pontosabban csak egyszer, de erről nem szabad beszélnünk. Hátulra kapott egy Yamaha R6 első tárcsát és sok-sok féknyerget. Az olajozást módosítottuk rajta, miszerint plusz 1 liter olaj fér el benne, illetve a karter gáz kivezetést áthelyeztük. Kapott egy olajos Magura kuplungot, ami miatt kisebb erőkifejtés terheli a kis kacsóját. Hátulra egy 60-as, elölre pedig egyel kisebb lánckerék került fel, mint a gyári. A hátsó kereket két darab radiális nyereg működteti, valamint egy harmadik nyereg is, azaz a gyári lábfék.
Egy lángszóró rendszer is helyet kapott a burkolat alatt, ami kellemesen meleg perceket okoz a sok csillogó tekintetű nézőnek.

Balázs egy külföldi versenyen szóba elegyedett egy lengyel versenyzővel, aki azt mondta neki, „miért szenvedsz azzal a hulladék F2-essel? Nekem van egy F4 eladó”. Balázs a következő héten kiment és megvette. Kapott egy faridomot, pici módosítást a segédvázon, új bukógombákat és új tank borítást. A hátsó féknyergeket kiegészítette, hiszen ma már 3db radiális nyereg csattog rajta. A koptatón kellett módosítania a magassága miatt, valamint a kuplungot áttételezte át, így vajpuha érzéssel vágja fel kerékre. Kapott egy kicsiny sport dobot, valamint Temus fékkar védőket ezeröté’. A fejidom óriásit dob a dizájnon, ahogy a tankon lévő utólagos kilépő is.

Széria MZ volt, amikor is Pepe elkezdte átalakítani. Hátra került egy MZ tárcsafék, valami nagy motor úszónyergével. A vázat itt-ott meg kellett erősíteni, a segédváz egy komolyabb módosítást is kapott. Tettünk rá egy krossz kormányt és természetesen innen lehet vezérelni itt is a hátsó féket.

2018

Kínai minimotor

Ezt a motort kaptuk egy kedves támogatónktól és a gyerekek imádják! Feltuningoltuk igazi rendőr villogókkal és Mancs őrjáratos rendőr dizájnt húztunk rá. Nincs ellenfele!

Balázs első igazi stunt robogója volt ez a gép, majd továbbfejlődött! Igazi színváltós gép, hiszen már 6 különböző színben pompázott. Dobott rá egy átforduló keretet és ezzel lett Guinness rekorder. Leesik az állad, ha látod, amit élőben csinál vele!